[Linux] Xf86config

From: MUSTAFA SARGIN (mussar@e-kolay.net)
Date: Sat 07 Jul 2001 - 17:20:12 EEST

slm,
Mandrake de x i bir turlu ayarlayamadim. startx dedimmi error veriyor.Erkan
saolsun cevaplamisti ama onun dediklerini (--expert) yaptim fakat sunu fark
ettim ki benim setup komutuyla veya xconfig...--expert komutuyla yaptigim
degisiklikleri kaydedelim mi gibilerinden sordumu *evet* diyorum ;
degisiklikler *XF86config ve Xf86config-4 te* hic gorunmuyor elle gireyim
diyorum ama mohitoru ekran kartini taniyor ama ekran kartinin bellegini
hangi degeri girersem gireyim sadece 16324 yaziyorki benimki 2000 lerde:)
hic degismiyor. acaba xwindow startx deyince yukaridaki dosyalardan baska
sina goremi degerlendiriyor . ben XF86config ve Xf86config-4 dosyalarinda
oynamalar yapiyorum. (EE) ile baslaya satirlarin Xf86config-4 da olduguda
hata mesajinin uzerinde yaziyor.
acaba sistemde mi bir hata var yoksa ....:)
ekran karti i810 monitor HP52 (bunlari saglikli olarak taniyor)

SARGIN