[Linux] Re: UPS ve Linux arkada$ligi

From: Samur (samur@mmo.org.tr)
Date: Thu 05 Jul 2001 - 16:35:30 EEST

Once elinizdeki rakam onemli. Yerlileri tavsiye ederim cunku bizim elektrik
sistemimizde gayet guzel calisiyorlar. Ben bizim minik server icin bir adet
offline almistim. Icinden win2000/NT/9X in yaninda birde slakware ve red-hat
icin yazilimi vardi. Kablolari da icinde geldi. Ayrica alma zahmetine
girismedik. APC ye oranla %60 daha ucuzdu. Yaklasik 4 aydir kullaniyoruz.
Red-hat sistemde sorunsuz calismakta.. Elektrik gidince kapatiyor gelince de
kendi aciyor (aslinda bu ozellik UPS de degil de anakartdadir) Ayrica
piyasada bununla ilgili yazilmis kaynak kodu acik yazilimlar da
bulabilirsiniz. Kendi OS surmunuze gore degistirme sansina da sahip
olursunuz.
Benim aldigim UPS Powersonic marka ve www.epdata.com.tr sayfasinda fiyat ve
ozellikleri ile ilgili detay bulabilirsiniz. Ayrica www.gess.com.tr de gayet
guzel UPS ler uretir.