[Linux] Re: bir kucuk KDE uygulamasini derleyemezmisim

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Thu 05 Jul 2001 - 14:59:15 EEST

Perşembe 05 Temmuz 2001 12:50 tarihinde, ferit toy şunları yazmıştı:
> degerli dostlar,
>

> "caitoo" bulabildigim tek "indirme yoneticisi"ydi, onu
> da kuramadim.
>
> yardim bekliyorum.
>
> ornegin; rh71'de, su an bir "download manager"
> kullanan varsa ("getright"in yaptigi isi yapabilen),
> bunu nereden indirdigini, nasil kurdugunu bizlerle
> paylasabilir mi?

KDE'nin bir indirme yöneticisine ihtiyacı var mı bilmiyorum ama ben hem
indirirken hem de karşıya yüklerken konqueror kullanıyorum.
Ortadan ikiye bölüyorum, sol taraf benim hd, sağ taraf bağlandığım sunucu,
 sürükle bırak gayet kolay oluyor.

ftp programına filan hiç ihtiyaç duymadım.
ftp programları bir defada bir dosya ile çalışır, konqueror ile aynı
anda 3 ü pek geçmek istemesemde 5 dosya çektiğim oluyor.

Nilgün