[Linux] Dup2 : Bad file descriptor

From: Şeref Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Thu 05 Jul 2001 - 11:19:14 EEST

Bir linux sunucuyu açmaya çalışırken "Dup2: BAd File Descriptor" şeklinde
hata ile karşılaştım. Tüm çabalarıma rağmen sunucuyu tekrar açmayı
beceremedim. Tek yaptığım yeni kernel derleyip düzgün çalışan sunucuyu reboot
etmek oldu. Acaba derlediğim kerneldemi sorun var deyip eski çalışan kernel
ile açmayı denedim yine olmadı. Bu tip bir hata ile karşılaşan oldu mu hiç?