[Linux] SCSI Disk boot kabul etmiyor

From: feramus (cferamus@yahoo.com)
Date: Thu 05 Jul 2001 - 07:48:56 EEST

Daha önce bu konu ile ilgili yapılan yardımlar yeterli olmadı. biraz daha uğraştım.
Gelecek cd sini uzman kipinde kurmaya çalıştım. normal kurulumda scsi kartını tanır gibi yapmasına karşın uzman kipinde gelen scsi kartları listesinde kullanmakta olduğum scsi kartı bulunmamakta. Acaba problem scsi kartının sürücüsünün listede olmamasından mıdır.

Hernekadar buslogic firmasına ait bir sürücü varsada kullandığım kart ve hd aşağıdaki şekilde

Buslogic Flashpoint LT
Quantum Fireball TMS2110

buslogic firmasının bir internet adresi yok. bunun yerine ibm e ait bir siteden bilgilere ulaşılabiliyor. ancak buradada sürücüyü bulamadım.

acaba ilgili sürücüyü bulabileceğim bir site varmı.

kurulumu yaptıktan sonra hiç olmazsa lilo nun ekrana gelmesi gerekmezmi?

sevgiler
feramus