[Linux] staroffice+tr

From: Muttalip Saygin (mutty@prosoft.com.tr)
Date: Wed 04 Jul 2001 - 17:11:17 EEST

himmmm,

birtakim sorular yinelemeye baslayinca insan dusunuyor bu listenin
arsivi nerede diye...
Ustelik sorulan sorularin "nokta atis" cozumleri de yoksa insan okurken
rahatsiz oluyor.
Hay allah yine bir gariban cikti bocalamaya basladi nasil yardim
etsek,fontlari tammi,fontpathi duzgun mu,paketleri duzgun kurdu default
kurduysa sadece 75dpi vardir ,100dpi' da kursa iyi olur,staroffice icin
yapilmis ayri fontlari yuklemeden olmaz ki,yok yok olur benim distroda
hersey geliyor gibi bir loop icinde soruyu soran kisi biarz ugrasarak
da olsa sonuca ulasiyor.

Ama ben dahil bir suru insan mail atarken Tr den uzak durmaya
calisiyoruz ve Tr derdimiz hala devam ediyor.....
Yine benim de dahil oldugum bir suru insan resmen kendilerine ozgu
sistemler turettiler,yazarken TR yok ama ,okurken var veya TR li yazmaya
kalktiginda birden "F" klavye kullanan insanlar konumuna dusuyoruz.

ne yapmali etmeli de TR derdini kokten cozmeli acaba????
muttalip