[Linux] Re: frame -relay

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Wed 04 Jul 2001 - 16:01:14 EEST

Hello hasan,

Wednesday, July 04, 2001, 3:37:13 PM, you wrote:

hd> Şu an benimde aynı bir problemim var frame -relay
hd> hattımın bir ucunda serial ve protokol up ama diger
hd> ucunda ise serial up ama protokol down bir haftadır
hd> ugraşıyorum ama telekom tarafınfan bir problem var
hd> diye düşünüyorum ...
hd> sizinkindede aynı durum (telekom) var olmama olasılığı
hd> yüksektir.

hd> benim probleminde sizinkinin tam tersi serial up ama
hd> protocol down ve protocol yanlızca 5 saniye UP (geçici
hd> olarak ) sonra down . bendeki problemi yaşayan varmı
hd> bilmiyorum ama bende telekomdan olduğunu düşünüyorum .
hd> Benim problemi yardımcı olacak bir arkadaş varsa
hd> sevinirim.

arkadaşlar belki sorununuza bir yanıt olabilir diye söylüyorum.bizim
de bir zamanlar telekomla ilgili port meseleleri ilgili bir çok
problemimiz vardi.bunun tek çözüm yolları frame relay hatlarınızın
ilgili butun uclarını baglantili oldugunuz telekomda pass-port desteği
varsa buna geçirmeniz ve telekom ve oradaki ilgili arkadaşlarla
aranızın sıcak ve hatta daha fazla olması gerekiyor.inanın başka bir
yol bulamadık ve sanırım yokta.unutmayın pass-port. makara sistemi bir
yerdeki hat kopunca nerde güvenli port varsa makara şak diye dönüyor
ve sizi oraya yönlendiriyor.

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr