[Linux] Re: Ynt: cisco 805 with frame relay

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 04 Jul 2001 - 13:30:24 EEST

cisco nun conf undaki fr config satirlarini gonderebilirmisiniz ?
bizdeki calisan fr hat tanimlari ile karsilastirip bir conf problemi olup
olmadigini gorebiliriz.

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanılmaz, yanılgıya düşen yalnızca kendi
sonuçlarını doğuran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararınızdır.