[Linux] phpMyAdmin

From: Eylul (eylul@eylul.com)
Date: Wed 04 Jul 2001 - 12:25:58 EEST

phpMyAdmin'i kurdum. MySql'de 3 adet DB ve 3 adet user var. Bu uc user uc DB'yle erisim yonunden eslenmis durumda. PhpMyAdminin Conf dosyasina da 3 tane farkli db conf. yaptim. Her birinde user ve pass'ler farkli kullanabilecekleri db ler farkli ve Mysqlde de dedigim gibi bu islem yapilmis durumda. Apache'de de .htaccess dosyasi duzenlendi .passwd dosyasina bu uc user da girildi.

Simdi phpMyAdmin'e baglanmaya calistigimda username ve pass soruyor. bi user giriyorum phpMyAdmin karsimda ama Uc DB'nin ucune de ulasabiliyorum. Oysa yapilan Conf gore kendi dusuncem sadece izin verilen DB'ye ulasmam gerekiyordu.

Nerede hata yapiyor olabilirim?

Igilenenlere simdiden tesekkurler