[Linux] Re: '<'\\ Backs vs. vs.

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 03 Jul 2001 - 18:39:07 EEST

Selamlar..

Saka maka derken, virusler bu isi iyice ilerletmis. Bu mesaja orijinal
ekli dosya viruslu. Anti Virus'u filan yok. Yahoo'nun scanner'i vs.
tanimiyor. Ne yapiyor, nasil yapiyor bilmiyorum ama, viruslu oldugu
garantili. Cunku kodu biraz inceleyince, dosyanin yazidigi derleyecinin
orijinal startup kodundan farkli gorunuyor. Sanirim Windows sistem
dosyalarina bulasip bunlari millete forward ediyor..

Benzer sekilde farkli body ve subjectler iceren, hemde boyle ilginc
konulardan bahseden baska maillerde geldi. Mesaja bakin:

"Frontal reses bölgesinde nazal kapsülün ön bölümünden ve genellikle
anterior etmoid hücrelerden 4. gestasyon a."

EXE'lerin isimleri farkli. Eger Windows kullaniyorsaniz sunu tavsiye
edebilirim.

1. Kosedeki kitapcidan bir RedHat CD'si olan kitap alin.
2. Bununla Linux kurun. Kurulumda otomatik diyerek harddiski bosaltin.

Boylece ne tehlikeli virus olan MS-Windozdanda ilelebet kurtulmus
olursunuz.

Saygi ve sevgiler..