[Linux] Re: lutfen yardim

From: bbolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Tue 03 Jul 2001 - 08:14:37 EEST

************OFFTOPIC**********
>sunuda belirteyim hala bir mesaja bir den cok yanit veriliyor bunun
>bir cozumu yokmudur aceb?

zamanlama acisindan yok.. ornegin bayan nilgun'un cevabi bay koylu'nun
cevabindan once geldi bana,
ben de daha etkin bir cozum oldugunu dusundugum biseyleri yolladim.
pesinden de bay koylu'nun cevabini aldim, eger bay koylu'nun e-postasi 1-2
dk. erken gelmis olsaydi ben cevap yazmazdim. imdi, tum agdaki hat
gecikmelerini, sise boyunlarini, ineffective queue'lari bir hizaya sokmadan
dediginizin gerceklesmesi zor.