[Linux] Re: "rpm"leri kuramiyorum.

From: Özmen Emre Demirkol (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 03 Jul 2001 - 10:56:06 EEST

Merhaba

:)) bende bu sorunla çooook fazla karsilastim artik en sonunda linux u
baslamadan birakacaktim ki çaresini buldum. Bunun iki yolu var. eger hiç
ugrasmayayim dersen ilk kurulumda paket kurulumunu ayrintili yapip oenssh ve
lib dosyalarini hepsini kurdurucaksin. ikinci yol ise lib dosyalari tek
basina download edilmez. OPENBSD için yazilmis olan openssh larda olur. En
son versiyoinu ve içindeki lib dosyalarinin listesi www.redhat.com da var.
burdanda bulamadin diyelim. www.google.com da lib dosyasinin adiyla ve rpm
paketi olarak arattir kesinlikle bulursun. /.1 için olan OPENSSH i çekersin.
Sanirim en son sürümü 9-12 gibi birseydi. Kolay gelsin ve sakin olmaya
çalis.