[Linux] cisco

From: hasan (hasandogan@yahoo.com)
Date: Tue 03 Jul 2001 - 09:32:25 EEST

Slm
internete linux üzerinden çıkamıyorum .
easısında windows makinalardanda cıkamıyorum.
problem şu

          nat yapılmilmış 805 cisco router var bu
routerda access-listler var. routerun baglı oldugu
ağda
internete cikıyorum ama diger bir network (uzak nokta
routerla baglı 1750 4v) ise internete çıkamıyorum.
Diğer noktadan internete ping atabiliyorum. Ve
browsera herhangi bir adres verdiğinde browser adresin
ip değerini browserın altında gösteriyor ama data
gelmiyor
bende bir farklı kısıtlama var mı diye acces listlere
bi daha kontrol ettim diger networkde access listlerde
tanımlı.Acaba diğer networkten neden internete
çıkamıyorum.. Yarmdımcı olursanız sevinirim.
                     teşekkürler.....