[Linux] Re: yerel agda asimetrik yonlendirme

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 02 Jul 2001 - 19:04:08 EEST

Selamlar..

--- Murat Koc <murat.koc@frontsite.de> wrote:

> evet kesinlikle farkli. soyleki sen SAT server a istegini yolluyorsun
> internet ten istedigini aliyor sonra uyduya yolluyor sen de uydudan
> aliyorsun:)) o alakasiz adres buyuk ihtimalle SAT serverdir. default
> olarak VPN kullanilmiyor diye biliyorum ama VPN yapabiliyorsun.

> Bu arada sen ??? SAT ISP i kullandin da ??? yaptin?

Sanirim burada bir syntax error olmus gibi.. bir switch koyarsak;

hangi SAT ISP : Dexar'in barracuda'si. Birisi almisti. Kurdular
calismadi. Gittik baktik. Tipik Windows sorunlari -> Tipik Windows
cozumu = Yeniden kur.. Iyice bir inceledim.

default : Sanirim yukardaki case'in yordamlari cevap oluyor :))

Bence o kadar para vermeye degmez. Oncelikle Linux ile calismiyor.
Biraz daha bekleyip cift yonlu calisanlari beklemek lazim. VPN,
upload'i denerken, pptp kurup calistirmak istedim. Olmaz dedi acik acik
program bir diyalog cikarip. Biraz soyle inceleyince VPN kokusu alir
gibi oldum. Ama burnum zayiftir, hem biraz nezleydim. Yani iddiali
degilim ama, o tur tunel kullanilmis gibi gordum..

Saygi ve sevgiler..