[Linux] lutfen yardim

From: Emre Baydur (anticode@mynet.com)
Date: Mon 02 Jul 2001 - 17:16:15 EEST

        =DDyi G=FCnler Gorkem Bey
   benim sorunum daha =F6ncede listeye attigim mailda belirttigim gibi
login olamiyorum. Redhat 6.2 kullaniyorum. 3-4 g=FCn kullandiktan
sonra 5-10 restarttan sonra makina aciliyor server lar calisiyor
(hepsi xfs falan da dahil) ama login yazisini gorunce ekran gidiyor
ve bayaz cizgiler bir gorunup bir kayboluyor... ekrna kartim sis 6326
8mb agp 192 ram var makinada.. kurulumda hepsini tanidi monitorumun
frekanslarinida kitapcigindan bakarak yaptim 15`` vestel im var
1024*768 e gore ayarladim. bu sorunun nedeni nedir acaba ? format
atmak artik istemiyorum sorunu cozmek icin ugrasiyorum bana sadece
login olabilmem icin yol gosterirseniz sevinirim geri kalan kismini
halledebilecegimi dusunuyorum (en azindan Xconfiguratorle
halledebilirim die dusunuyorum).
 Simdiden =DDlginizden Dolayi Tesekk=FCrlerimi Sunarim ve =DDyi Calismalar
D=DDlerim.
not : bu arada gelecek linuxu sizin ftp nizden indirmistim. sizi bu
konudada kutlarim.