[Linux] Re: malesef hala login sorunu

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Mon 02 Jul 2001 - 17:04:30 EEST

Hello Emre,

Monday, July 02, 2001, 4:47:01 PM, you wrote:

EB> Merhaba
EB> Hala ama hala sorunum anlasilmadi sanirim... acilista ekranimda
EB> beyaz cizgiler cikip kayboluyor anladigim kadariyla ekran karti mode
EB> degistiriyor. Xf86 setup la yada conf dosyalariyla yada Xconf=FDgurator
EB> e girebilmem icin bir seyler gormem gerek... ama sorun o hic bir sey
EB> goremiyorum... l=FCtfen yardim edin. sorun hicbir sekilde ekranimda bir
EB> sey goremiyorum... ekran kartimda bir sorun yok cunku su anda ayni
EB> makinada ayni hdd kurulu win 98 den biliyorum bunuda
EB> tesekk=FCrler ve iyi calismalar
acilis ekrani derken neyin acilisi.linuxda acilis ekrani Xf86
yuklenirken yani Xwindows ortamina girerken cikan ekrandan
bahsediyorsan ekran kartinin taninip taninmasiyla ilgilidir.yok benim
linuxum acilmiyor diyorsan takilmadan onceki gordugun satirlari
yazabilirsen daha cok yardimci olabiliriz.

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr