[Linux] SCSI disk boot kabul etmiyor

From: feramus (cferamus@yahoo.com)
Date: Sun 01 Jul 2001 - 09:50:04 EEST

merhaba
Daha önceleri serverda kullandığım quantum marka 2 gb lik bir diske (scsi) linux kurmaya çalıştım. kurulum işlemi bitinceye kadar hiç bir problem çıkmıyor. kurulum işlemi bitipte diskten makina boot olduğunda boot olmuyor. bios tan scsi boot seçeneği aktif. yeniden sistemi gelecek cd si ile açıp baktığımda disk ayırma tablolarının var olduğunu görebiliyorum.
Aynı hd ye dönüp dos boot attığımda geç te olsa bazen 1 dakika kadar sürüyor boot atabiliyorum. açılırkende yavaş açılıyor. dir komutunu 10 saniye kadar geç işletiyor. Doğrusu dos gibi bir sistemin boot atabilipte linuxun boot atamamasını anlayamadım.

scsi kartı pcı flagpoint fireball
disk quantum 2 gb

scsi lere linux kurmanın farklı bir pufu varsa ve yardım edebilmeniz temennisi ile

sevgiler
feramus