[LINUX:24713] Re: Microsoft DNS serverlarindan bazilarini baska bir sisteme tasiyor .??

From: Mert ESSIZ (mert@doruk.net.tr)
Date: Wed 31 Jan 2001 - 23:05:21 EET

Valla ben dertliymisim. Bir içimi açtim ama, Siz bende de dertliymisiniz.
Sözlerim özellikle Serdar ve Sancar Bey'e..
Yazdiklariniz o kadar güzel ki, bir kopyasini arkadaslarimin hepsine forward
çektim.
Herkes bizim niye Microsoft'a kizdigimiza takiyor. (En azindan bazilari)
Madem begenmiyorsaniz kullanmayin diyorlar.
Bu zamana kadar sadece Delphi ile Program yazmak için kullaniyordum artikin
onu da
kullanayacagim, KYLIX RELEASEEEEEEEEEEEEEEE... Ve ancak özel istek üzerine
çözümlerde...
 Ama bilmiyorlar ki, biz (en azindan ben) Windows'a degil. Microsoft'un
güttügü stratejiye kiziyoruz. Kendi dolar'larina zarar verecek herseyi
medya, diger baski, veya satin alma vs gibi yöntemlerle yok etmeye
çalisiyor.. Ve bu çok haksiz bir durum....
  Sizin yadiklariniz benim gibi diline getirip kelimelere dökemeyen insanlar
için önemli sözler aslinda.
  Tekrar tesekkür ederim..