[LINUX:24698] Re: Sendmail relay

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Wed 31 Jan 2001 - 16:51:05 EET

> Mehmet UZUNKOL wrote:
>
> Merhaba;
>
> Sendmail'de relay-domains dosyasında
> 192.168.10 RELAY
>
> şeklinde değilde
>
> 192 RELAY
>
> şeklinde birşey yazdığımda çalışmıyor.
>
> Yada tüm ip lere aizin vermek istediğimde
>
> 0 RELAY yada
> 0.0.0 RELAY
>
> bu da çalışmıyor. Sadece c class mı belirtebiliyorum ip adreslerini.
>

> Teşkkürler...

Merhaba,

Eger yanlis bilmiyorsam. relay-domains dosyasina bir satira sadece ip
numarasi veya domain/hostname yazabilirsiniz. Sizin verdiginiz ornekteki
gibi RELAY kelimesi kullanilmiyor.

Sanirim siz "access" dosyasinin kullanilisini baz alarak relay-domains
dosyasina bilgi girdiniz.

Yapmaniz gereken sadece "192" yazmak. (Tirnaklar olmadan).

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com