[LINUX:24699] Re: samba

From: Deli Ali (deliali@postmark.net)
Date: Wed 31 Jan 2001 - 16:52:05 EET

selam
serdar özmetin wrote:

> su an public olarak baglanti yapmayi basardim. linux da kullanici actim ve
> windows tan bu sifre ile girdim. ama linuxda actigim kullanicinin ayrica

> samba icin yapilmasi gereken bir ayari varsa boyle bisey yapmadim

samba icin kullanici acmazsaniz samba ya erisemezsiniz
bunun icin
#smbpasswd -a Linux_User
komutu ile Linux_User kullanici isimli bir samba kullanicisi acar
windowsa da Linux_User(artik siz isim verirseniz ) ve bu kullanicinin
sifresi ile girerseniz,
samba daki bu kullaniciya ait paylasimlara erisebilirsiniz
daha fazla bilgi http://www.linux.org.tr/belgeler

En Buyuk Rahat
Rahatsizliga Alismaktir !

Deli Ali