[LINUX:24668] Re: sendmail configrasyonu konusunda yardim...

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Tue 30 Jan 2001 - 20:53:00 EET

Vakti zamanında
O riely nin güzel mi gzel bi kitabı vardır..
Sendmail diye.. yayımcısının yanlış hatırlıyor olabilirim..
Bi ihtimal bulabilirsin turkiyede..
ama internet her zman daha hızlı geliştiğinden.. daha cok cozum
bulabilirsin.
yarın okulun kutuphanesine bakayım bulabilirsem tam adresini veririm..
Selamlar
ARiF