[LINUX:24661] Ip Chains

From: burak_bayraktar (burak_bayraktar@mynet.com)
Date: Tue 30 Jan 2001 - 16:54:19 EET

merhaba

Ben ipchains olayini tam olarak anlamis degilim. yani anladigim
yerler var tabi okudugum dokumanlardan aklimda kalanlar ama
anlamadigim ve sormak istedigim bir kac sey var.

1-) Bu ipchains olayi illah cift ethernet karti ilemi olur ?
2-) bunu yabarsam cok Iyi bir sekilde guvende olabilirmiyim ?
en azindan surf yabarken. chat, icq vs.

yine birbirine karisdirdigim Ip_masquering (boylemi yaziliordu?)
bu olay ile ip chains ayni seymi ? ikisindede cift ethernet kartimi
gerekir ?

ben kablonet uzerinden tek ethernet karti ile cikis yabiyorum.
Ethernet kartimin markasi = Realtek
bi tane daha realtek alsam linux tanirmi ?
Mandrake 7.2 ve Redhat 6.2 butun herseyi kendi buluordu (ekran, ses
ethernet karti monitor vs.)

cift ethernet karti taksam ikisinide tanirmi ?
sirf bu ip chains olayi icin cift ethernet karti takmayi dusunuyorum.
okudugum dokumanlarda baya Iyi yararli bir sey oldugunu anladim.
komutlarida daha onceki maiilerden okudum anladim sayilir.

Yardimlarinizi bekliyorum.
Iyi calismalar

B&b