[LINUX:24643] Re: Ynt: Re: POSIX nedir ? (Ya VMS Nedir ?)

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Tue 30 Jan 2001 - 10:55:04 EET

Selamlar..

Gencler pek bilmezler. Bu adamin marifeti NT gibi bir ucubeyi milletin basina bela etmekten daha ötedir. Bu adamin VMS icin pazarlama taktigi cok ilgincti. VMS'ten umdugunu bulamayinca, VMS'i Anti-UNIX araci gibi gostermeye basladi. 79-80'lerden beri VMS - UNIX kavgasi devam eder. UNIX'ciler genelde pek ugrasmaz, ama VMS'ciler boyuna UNIX'e tas atip durur. Uretilen Joke'larda MS icin uretilenlerden daha agirdir. Kufurler filan. Gerci o donemde POSIX filan yoktu. Bu nedenle bak standart orda, Sus ve otur yerine diyemiyorduk. Kendileri Alpha'larin icinde bogulup giderken sanki bizi Denize dusmusuz gibi gosterirlerdi. Ankara'da boyle bir tip 2 ay ugrasip optik diski calistiramamisti. Gidip UNISYS'e taktik. Bir router ile bagladik. Hemen calisti. Oyleyken bu UNIX soyle berbat, boyle zor kullaniliyor diye konusmasi sonucu benden bir araba sopa yemisti... Hala VMS lafini duyunca canim birilerini dogmek ister. Meger Adam UNISYS'in UNIX'le calistigini bilmiyormus, UNIX'i VMS'in yeni versiyonu saniyormus. Anlayin art
ik gerisini..

Allah'tan VMS bizde yaygin degil. Ikide bir kavga etmek gerekmiyor..

Saygi ve sevgiler..

On Tue, 30 January 2001, "Orhan Berent" wrote:

> [...]

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com