[LINUX:24629] Dial in service

From: System Owner (celak@celak.dhs.org)
Date: Tue 30 Jan 2001 - 00:20:37 EET

Merhaba,

RedHat 7.0 var elimde. Bu makinada bir adet modem de var(USR). Ben makinaya
uzaktan modemle erişmek için neler kurmalıyım. Ne gibi ayarlar yapmalıyım?
{aslında derdim call-back yapmak ama bu aşamaya kadar daha önce hiç
gelmedim}.

İkinci olarak tek disketlik Linux dist ile uğraşan oldu mu burda hiç. Şööle
yanımda taşıyacağım ara sıra lazım olunca kullanabileceğim bir linuxe
ihtiyacım var. GUIsi olması önemli degil sadece popüler ethernet kartlarıyla
{NE2KPci mesela} sorunsuz çalışması yeter.

Son olarak da SCO UnixWare 7.1.1 kurdum ve üstünde X11V6 var ancak MGA200
ekran kartını tanımıyor. Ben de gittim XFree86 dan yeni X çektim ve sorunsuz
şekilde kurdum. Ama bunu SCO nun window manageri ile nasıl tanıştırmam
gerektiğini bilmiyorum. Nereden başlamam gerekiyor.

Teşekkürler
Celal ÜNALP - UIN: 620999
Başarı Telekom İnternet Hizmetleri
www.basari.net.tr