[LINUX:24612] YNT: Re: sorunsuz bir linux istiyorum

From: Mustafa Ozbakyr (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Mon 29 Jan 2001 - 18:16:22 EET

sanirim arkadasin bir nevi istedigide benim hayallerim gibi yani win
kullanici arayuzu(ki bunlar donanim tanitmadan tutunda bilmem neye kadar)
ile linux cekirdegi ve stabilitesi..ama dediginiz gibi taa ilk baslardan
beri linuxta cok hemde cok yol katetti ve hepimiz sorunlarla
karsilastik..ama bosverin arkadasin sucu yok..suc microsftta..insanlari
hazirciliga ittigi kesin :)