[LINUX:24605] RE: Server Kurulumu

From: Mert ESSIZ (MertE@servus.com.tr)
Date: Mon 29 Jan 2001 - 16:51:16 EET

Böyle bir server'? rahatl?kla bir Linux sistem üzerine in?a edebilirsiniz.
Donan?m ve gerekli di?er ?eyler temin etti?inize göre "0" maliyetle bu i?i
halledebilirsiniz.
E?er sistemi kendiniz in?a yoluna giderseniz ve Linux'a yabanc?ysan?z sizin
için zor olabilir..
Ancak böyle sistemlerin hem kurulumunu hemde gerekli deste?ini Gelecek A.S.
veriyor.
Onlarla irtibata geçebilirsiniz.
www.gelecek.com.tr adresinden ula?abilirsiniz.
Sayg?lar.