[LINUX:24577] SENDMAIL olayı (!)

From: kocnet_bilgisayar (kocnet_bilgisayar@mynet.com)
Date: Mon 29 Jan 2001 - 09:54:42 EET

selam arkadaslar

Bir sorum daha olacak
Sendmailin normalde relaying desteklemedigini ogrendim
Yeni cikan 8.11.0 ve 8.11.2 versiyonlari bu olayi destekliyormus

Bana lazim olan bunlari nereden cekebilirim ama tar.gz istemiyorum rpm
olarak rpmfind.nette sendmail olarak bir suru var benim cekmem gereken
i386 ve ben boyle olanlarin hepsini cektim fakat gnorpm bunlari
tanimiyor yani bunlar rpm degil diyor

Redhat 7.0 icinden 11.0 cektim fakat o sendmail-11.0.src.rpm
source bu yuklesem bi sorun olurmu cunku bu gercek mbtında geldi
i386'lar hep 200k falan

Yardimci olursaniz cok sevinirim