[LINUX:24575] RE: ltmodem modulu

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Mon 29 Jan 2001 - 09:02:05 EET

Merhaba,
Kurulmadi gorunuyor(warning mesaji veriyor) ama kurulmus olmali aslinda.
/ltinst aslinda insmod -f modul komutunu calistiriyor yani force ediyor. cat
/proc/modules ile modulun yuklenip yuklenmedigini gorebilirsiniz. Lucent
Winmodem Linux altinda com14 yani ttyS13 altinda calisiyor.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak

>===== Original Message From "Sonat Dennis Ozturk" <seytan@wanadoo.dk> =====
>Merhabalar
>Ben red hat 7.0 linux sistemime lt modulu kurmaya calistim. fakat /ltinst
dedigim zaman kernelimin yuksek oldugunu soyleyip kurmadi. Fakat redhatin
sayfalarinda bu modulun 2.2.12 ve daha uzeri kerneller icin oldugunu
soyluyordu. Acaba nasil yapildigini bilen yada baska bir modul onerebilecek
olan varmi. Simdiden Tesekkurler