[LINUX:24481] AVP For Linux

From: Muhammed SOYER (msoyer@ges.net.tr)
Date: Sat 27 Jan 2001 - 01:21:26 EET

Merhaba,
    Listede daha oncede konusuldu ..Avp nin Linux icin olan surumunun deneme versiyonunu sitesinden bulamadim .
Cektiklerim key dosyasi istiyor ..Ben mi bulamadim yoksa deneme surumu yok mu bu AVP nin ..
    Avp ye konu ile ilgili bir mail attim ama saatlerdir cevap gelmeyince sizlere bir danismak istedim ..

    Birde AVP nin 2 cesidi var linux icin birisi 50 $ digeri 560 $ ..
50$ olan icin "for one user" demis ..Bizde sadece root olarak kullanacaz mail serverda ..Sorun olur mu acaba ..

 iyi gunler

Muhammed Soyer