[LINUX:24446] FTP ve libnsl.so.1

From: Süleyman RAHAT (suleyman@ytm.com.tr)
Date: Fri 26 Jan 2001 - 13:22:43 EET

Merhabalar,
Mandrake 7.0 yuklu bir makinada hersey guzel guzel calisirken bu sabah FTP
cektigimde

in.ftpd: error in loading shared libraries: libnsl.so.1: cannot open shared
object file: Error 23
Connection closed by remote host.

hatasini verip baglantiyi kapatmaya basladi. Tekrar tekrar denemeye basladim.
Bazi denemelerinde epey bekledikten sonra baglanabildim. Neden olabilir ya da
bu konuyla ilgili dokumanlara nasil ulasabilirim? yardimci olursaniz sevinirim.