[LINUX:24438] YNT: RE: YNT: Re: Buyuk bir server icin

From: Mustafa Ozbakyr (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Fri 26 Jan 2001 - 09:40:59 EET

iyide konu o ise bilgisayar ortamy daha pahali ve konu media ise guvenlik
kameralari isinde zayif kalacaktir..Ayni isi gercek cihazlarla yapmak biraz
daha akilci olur..neyse bosverin ben sadece genel bir dusuncemi dile
getirdim.sorun teori cozum teori..bu isin diger kismi ve benim derdim de
bu..bir amiga ile de bu is kolaylikla yapilabilir ustelik nerdeyse pc ile
ayni hizda..su anda bir cok televizyon sirketi bunu kullanmakta..yani
arkadaslar ne diyeyim hersey ortada..sorun teori cozum teori...