[LINUX:24430] RE: Ynt: KyliX Beta 3

From: Bilge Tuncay (phrozen@superonline.com)
Date: Fri 26 Jan 2001 - 00:16:41 EET

        Bence kişisel duygularınızı listeye taşımayın.
Beta programlar test amaçlı olarak belirlenen kullanıcılara(beta
tester'lara) bedavaya dagıtılırlar.Bunuda bizzat üretici firma yapar.Bu
durumda bu beta surumlerin kopyalanmasının bir suç teşkil edecegini
sanmıyorum.
Borland buyuk bir atılım yaptı görüşündeyim.KyliX'in Linuxun gelişmesine
katkısı olacagı kannatindeyim
saygı&sevgi&linux