[LINUX:24425] Re: VCD Player nasıl?

From: Suleyman (sgulsuner@hekim.net)
Date: Thu 25 Jan 2001 - 20:18:54 EET

vcd oynatmak icin kullanilan programlari denedinizde olmadimi yoksa
elinizde program mi yok? kernel den bahsedince programlari
kullanamadiginizi dusundum.

Eger program yoksa piyasadaki bazi vcd oynatan proglarin adreslerini
yaziyorum.

eger makinaniz iyise zzplayer, xine, xmms-mpeg plugin'i gibiseyler
isinize yarar.

ama eski makinalar icin en iyi cozun bence mtv. http://www.mpegtv.com
dan cekebilirsiniz. mtvp nin frontendi. xforms gerektiyor fakat ucretli.
mtvp ile de vcd izleyebilirsiniz.

xine http://xine.sourceforge.net/
xmms-mpeg ftp://ftp.xmms.org/xmms/plugins/smpeg-xmms/
mpeg-orion http://www.CrewOrion.net/
dvdview http://rachmaninoff.ti.uni-mannheim.de/dvdview/download.html
mplayer http://thot.banki.hu/esp-team/MPlayer.html
zzplayer :http://www.chez.com/tsc/zzplayer/zzplayer.html

Recep ŞİMŞEK wrote:

> Merhaba arkadaşlar, Linux da (RH 7) vcd leri oynatabilmek için neler
> yapmalıyım? Kernella ilgili herhangi bir ekleme yapmaya gerek var mı?
>
> selam ve sevgilerle

---
Suleyman Gulsuner
Dokuz Eylul Universitesi