[LINUX:24413] sendmail Fltreleme

From: Mehmet UZUNKOL (uzunkol@kaynet.net.tr)
Date: Thu 25 Jan 2001 - 17:16:53 EET

Merhaba;

Sendmailde gelen dosya eklerini filtrelemek için bir program çektim ve kurdum, iş görüyor.

Bir kaç arkadaş sormuştu, belki faydası olur. Program aşağıdaki adreste

http://www.lowth.com/protector/index.html

    Benim asıl istediğim ise virus taraması yapılması idi ama bu biraz rahatlattı.

Avp nin bu işi (virus tarama)yaptığını söylemişti arkadaşlardan birisi. Acaba amavisten mi bahsediyordu.

Bu iş interscan ile oluyor aslında ama pahalı bir çözüm.

Daha uygun ve güzel bir program bilen varmı acaba?

Herkese teşekkürler...