[LINUX:24404] Re: disk kopyalama

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Thu 25 Jan 2001 - 15:53:19 EET

Bu tip isler (fiziksel kopyalama) isletim sisteminin daha altinda calisan
prglarla daha iyi ve guvenli olur. Ghost gibi bir program ile bu is cok
ideal yapilir. Ama Linux lada "dd" ile bu is yapilabilir ama ghost u tavsiye
ederim. Cunku aslinda dd gibi utilityler ozde dosya koyalamak icin varlar.
Ama genede denemek istersen "man dd"...

Saygilarimla,
Ilker G.

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüsler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.S hiç bir sekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.