[LINUX:24398] Re: Buyuk bir server icin

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Thu 25 Jan 2001 - 14:02:59 EET

merhaba,
Sistem daha flu ise sunucuyu neden netleştirmeye çalışıyorsunuz? Bu
kadar az bilgi ile doğru ya da doğruya yakın bir çözüm
oluşturulabileceğini düşünmüyorum; bence bekleyin.

bence freebsd değil ama openbsd çok cici; onu da kullanabilirsiniz ama
data hacmi, nasıl bir kullanım biçimi olacağını bilmeden "büyük
database"
için mysql ya da postgres uyar mı'yı nasıl söyleyelim?

selamlar,
-bd