[LINUX:24390] Re: wu-ftp-chroot

From: Baris Metin (barismet@yahoo.com)
Date: Thu 25 Jan 2001 - 11:56:19 EET

Selamlar;

wu-ftp de /etc/ftpaccess dosyasına :

restricted-gid users

şeklinde bir satır eklerseniz users grubuna ait
kullanıcılar üst dizinlere erişemez.
Aynı şekilde bu işlemi kullanıcı bazında da
gerçekleştirebilirsiniz.

restricted-uid baris ali veli

şeklinde.

İyi günler,iyi çalışmalar.

--
Baris Metin

--- Baris Ozyurt <baris@yuce.com.tr> wrote: > Merhaba, > > wu-ftp' de login olan kullanicinin kendi home dizini > disinda bir yere > cikamamasini istiyorum. Yani sisteme girdiginde > düstügü home dizini ve alt > dizinlerine tam hakki olsun ama 'cd ..' ile ya da > ftp client ile üst > dizinlere cikamasin. > > Sanirim 'chroot' olan bu komutun wu-ftp'de calismasi > ile ilgili kaynak > bulamadim. Bilgisi olanlar yardimci olabilirler mi? > > > Sevgiler, > > Baris Ozyurt > > > > > > .. UNIX is user friendly. It's just selective about > who its friends are. > > > > Listeden cikmak icin: > unsub linux > mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine > gonderiniz. > Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan > kullanmayin. > Listeci arayuzu: > http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html > Liste arsivinin adresi: > http://listweb.bilkent.edu.tr/ >