[LINUX:24387] YNT: Re: KyliX Beta 3

From: Mustafa Ozbakyr (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Thu 25 Jan 2001 - 11:27:02 EET

bende bir programcyyym ve en cok sevdi?im dilin linux versiyonunu elde
etmek en azyndan betasyny benimde cok ho?uma gider ve co?u arkada? icinde
ii olur.fakat bunlaryn ftp de?ilde sanyrym umuma acyk olmayan bi ?ekilde
da?ytylmasyny aslynda kysmen istiyorum.microsoft olsa neyse..zaten bi i?e
yaramyyor ama linux konusunda durum farkly. ama acyk kaynak kodu
felsefesine.....neyse bo?verin aslynda her ?ey kary?yk..bence insanlar
ticari amacly kullanmadan bu i?in testlerini veya e?itimin rahatlykla
yapabilmeli..zaten gordugum kadariylada derleyicilerle yapylan programlarda
derleyicinin lisansi yapylan programa ekleniyor..ee hal bole iken bence
kesin olarak ticari amac gudulmeyen her turlu program serbest
dagitilmali..daha cok gelismesi ve yayginlasmasi icin..kusura bakmayin
fazla yazdim galiba goruslerimi ve linux neden sevdigim belli olmustur
sanirim..herkese kolay gelsin..