[LINUX:24370] Re: network ile ilgili bir soru

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 25 Jan 2001 - 08:45:02 EET

selam,

   ipler static ve legal. (gerci legal den kastinizi tam olarak anlamadim.
cunku hic daha illegal ip gormedim) Hat kiralik degil, dedicated.

   gerci olayi tamamladim. bir tek musterinin ns1.pos-net.com ve
ns2.pos-net.com i register etmsi lazim ve bu makinaya koyacagim indians.com
domaini ni de bu dns lere gore degistirmesi gerekiyo. yoksa dns server
kuruldu ve tamamdir. Ama tabiki bu ns1.pos-net.com ve ns2.pos-net.com su an
daha yeni setup edilip ve register edilmedigi icin diger dns serverler
tarafindan gorulemiyo. Yani test komutu su bilirsiniz..

   nslookup ns1.pos-net.com ns1.murtix.net

burada ns1.pos-net.com ---> ns1.murtix.net'i okeyliyo ama ns1.murtix.net
---> ns1.pos-net.com'i bulamiyo. herhalde bu sorunda register edildiginde
kalkicak sanirim.

tesekkurler..