[LINUX:24367] mandrake ????

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 25 Jan 2001 - 07:21:22 EET

selam arkadaslar,

  bu gun bir arkadasimin makinesinde bir problem gordum. Mandrake 7.2 kurulu
pentium III. Adam isini bilen birisi setuplarda hata yaptigini sanmiyorum.
Neyse LAN uzerinden internete baglanacak makina dogal olarak. Internete
baglanamdiginidan sikayetci. Baktik beraberce ayarlara IP number tamam,
netmask, route, name server ayarlari tam olmasi gerektigi gibi. eth0 a dogru
atanmis numaralar. Fakat disariya baglanamiyordu. Butun ayarlari silip
tekrar configure ettim. Linuxconf kullanarak yaptim. gene ayni sekilde
disari baglanti almadi. bir de garip olan sey su komut calismadi mandrake de

   ip address add 121.12.12.12 dev eth0
   ip -f inet addr

  ilginc ip diye bir komuttan haberi yok. Herhalde kernel gocmus yada bazi
servisler calismiyo olabilir diyecekiniz ama standart bir unix komutu da
calismiyosa o zaman ya mandrake de var bir halt yada kurulum yanlis galiba.
neyse.. gerci ben arkadasa mandrakeyi silip yerine suse falan koy dedim ama
o hala ugrasiyodu.

  neyse, cok onemli degil ama merak iste, yorumu olan???