[LINUX:24341] Re: Ping atma ve loglari tutma ONEMLIII

From: Erhan (erhan@yargitay.gov.tr)
Date: Wed 24 Jan 2001 - 11:14:20 EET

Bu arada ben sadece ping ip dedigimde devamli olarak ping atip duruyo. ping
belli bir sayi ile sinirlamak bir opsiyon vardi. ya -t ya da baska bir sey.
pingatma dosyasini olustururken lütfen bu opsiyonu kullanarak olusturuver.
Yoksa o log dosyasi sen durdurana kadar olusturur. Bu da hos birsey degil.
Saygilar
Yargitay BIM
erhan@yargitay.gov.tr
68944888