[LINUX:24334] Ynt: router ile database baglantisi

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Wed 24 Jan 2001 - 01:48:17 EET

MErhaba,
    router conf. portlar arasinda haberlesme varmi S0 -> S0 galiba cisco 805
ppp auth bilgisi yok, bir arasitirayim, ADSL cisco 827 ile sorunsun calisan
yerler var, sizin network te sorun, netler arasi gateway lerde de olabilir,
birde unutmadan ACL ye verdiginiz subnet 27 mi ? 24 mu bu onemli, NAT/PAT
ozelliklerini kongifure ettinmi ? benim gordugun kadariyla en az uc netin
var ACL ye bunlarin ikisi 24 bit subnetli biri, 16 bit yanlis anlamadiysam,
listede diger arkadaslarimizinda bir gorusunu alin, iyi calismalar ....