[LINUX:24329] Cross kablo yaptim Ve ozur

From: Mustafa Ural (mustafa.ural@veezy.com)
Date: Tue 23 Jan 2001 - 16:58:14 EET

Bu forumu gereksiz yere meşgul ettiğim için özür dilerim.
Cevap yazmak isterseniz mustafa.ural@veezy.com a yazabilirsiniz. Formu
boşuna meşgul etmeyeyim.
Bu konu hakkında bir daha foruma yazı yazmayacağım.
10 mbit hız samba kurmak için yeterli.
 Ethernet kartının programı ile uğraştım. Ve sonucta şunları öğrendim.
network speed 100 MBps
full-duplex enabled
flow control = tx enable, Rx disable

> Teşekkürler. Ethernet kartlarımın ikisi de aynı
ep-320x-r. uzerinde 32bit 100/10M yazıyor. Windows da aynı şekilde buluyor.
Yalnız windowsun bulduğu