[LINUX:24321] Re: router ile database baglantisi

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Tue 23 Jan 2001 - 13:37:15 EET

On Tue, 23 January 2001, Murat Kaptan wrote:

> Merhaba,
>
> Ekte göndermis oldugum semadaki gibi bir baglantiya ihtiyacım
> var bu konuda tecrubesi veya bilgisi olanlarin yardimlarini
> rica ediyorum.
>
> --
> Iyi Calismalar,
> Murat mailto:murat.kaptan@superonline.com

Selamlar..

Bu ag herhangi bir sorun vermeden calisir, fakat Routerlarin ve serverlerin routing tablolarini cok iyi ayarlamaniz lazim. Bu arada 805'ler hakkinda bilgim yok, bu nedenle bu konuda pek bir sey soyleyebilmem mumkun degil. Bence bu agi biraz daha saydamlastirmalisiniz. 192.168.2.1 deki routerin NAT (gercek NAT, masquerading vs. degil) destegi varsa bunu kullanabilirsiniz. Yapmaniz gereken db isteklerini 192.168.2.2 adresine yonlendirmek. Boylece aginiz biraz daha saydamlasir. Koklu bir cozum de su olabilir, Modemi alin db servere baglayin.

Eger netmasklariniz ve isletim sisteminiz ile ilgili detaylari verebilirseniz daha fazla yardimci olabiliriz.. Bu arada biraz 805'ler hakkinda dokuman toplayalim size yardimci olmak icin.. Ne de olsa isi biraktik, aylaklik zor zenaat..

Saygi ve sevgiler..

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com