[LINUX:24310] updated rethat 6.2 disket

From: Abdullah Baykal (baykal@dicle.edu.tr)
Date: Tue 23 Jan 2001 - 10:22:21 EET

selamlar
elimizdeki IBM netfinity 5100 makinasina linux
kurmak istiyorum uzerinde raid karti var
slckware kurmak istedim ama slackware raid kartini tanimadi
redhat icin raid kartinin suruculeri IBM sitesinden aldim\
linux kurulumu icin sistemin Updated Redhat 6.2 disketi ile acilmasi
isteniyor ben redhat in boot.img dosyasi ile olusturdugum disket ile
kurulum yapamadim \ bu updated redhat 6.2 disketi nedir nasil
olusturabilirim.
Abdullah BAYKAL
Dicle Universitesi
          DIYARBAKIR