[LINUX:24295] Re: cross kablo tesekkur

From: Mustafa Ural (mustafa.ural@veezy.com)
Date: Sun 21 Jan 2001 - 22:47:50 EET

Verdiğiniz bilgiler gerçekten güzel ve açıklayıcı. Genel olarak anladığımı
söyleyebilirim. Bol bol yedek jak alacağım. Dediklerinizi aynen
uygulayacağım. Ve bildireceğim.
  Sayın Taylan Bey 1-3 ve 2-6 demişti. Daha doğrusu kendisi bu şekilde
yapmış ve çalıştırmış. Yani
TX + (1) ve RX+(2) ile TX - (1) ve RX- ile çaprazlanmış. Mantıken sizinki
daha doğru gözküyor. Çünkü bir (+) nın bir (-) ile bağlanması gerekir diye
düşünüyorum. Bu bir çelişki midir? Ben her iki bağlantının denendiğine ve
çalıştığına inanıyorum. Her iki bağlantıyı da yarın deneyeceğim.
Teşekkürler.