[LINUX:24285] Re: Web uzerinden canli yayin

From: I Love Red Hat (kimredhat@hotmail.com)
Date: Sun 21 Jan 2001 - 12:34:55 EET

web uzerinden canli yayin yapiyorum fakat tamamen linux kullanarak degil
linux te sadece real server calishiyor yani linuxun hakkini veriyoruz ve
server amachli kullaniyorum ...
windows ta ise bir webcam sayesinde goruntu aliyorum
real producer die bi prog. var bu pgoramla da goruntu sIkIsdhtIrIlIp real
server a gonderiliyor ordan nete
client server mantighi
resl server aynI zamanda birden fazla goruntuyu de yayinlayabiliyor yani bi
network teyseniz birden fazla cam ile birden fazla canli yayin
yapabilirsiniz