[LINUX:24283] Stmp hakkında 3 (COK ACIL)

From: kocnet_bilgisayar (kocnet_bilgisayar@mynet.com)
Date: Sun 21 Jan 2001 - 11:10:54 EET

Selam arkadaslar

Herseyi bastan anlatayım en iyisi
Bizim bir serverımız var daha cok yeni (www.kocweb.net)
Musterilerimizde var virtual host vs.. hic sorun cıkmıyor webminle
ayarlıyoruz genelde

Simdi geleyim su belalı mail olayına
Server Redhat6.0 kernel 2.2.5-15 sendmail+ids-pop3d kullanıyoruz.
Sorun mail gonderirken yani smtp kullanıcılara actıgım mailde
outlooktan bizim smtp sunucu uzerinden (mail.kocweb.net) mail
gonderirken hata veriyor..

Verilen hata:

Alıcılardan bir tanesi sunucu tarafından reddedildiği için ileti
gönderilemiyor. Reddedilen e-posta
adresi: 'dursundal@superonline.com'. Konu 'Re: hosting hakkında',
Hesap: 'mail.kocweb.net', Sunucu: 'mail.kocweb.net', İletişim
Kuralları: SMTP, Sunucu Yanıtı: '550 <dursundal@superonline.com>...
Relaying denied', Bağlantı Noktası: 25, Güvenli(SSL): Hayır, Sunucu
Hatası: 550, Hata numarası: 0x800CCC79

bu bi ornek ama mail almada hic bir sorun yok..
relay-domains dosyası bile yoktu kendim yarattım ve icine ip'miz olan
212.174.113.113'u girdim.. Bu webminde sendmail configuration'da
relay domains kısmındada gozuktu..

Bu sorun yuzunden suanda hic birsey yapamıyoruz.
(cevap olarak dns recordlar duzgun olmayabilir diyebilirsiniz ama
daha once kurdugumuzda da aynı dns recordlar vardı ve ids-pop3d
programını kurunca hersey duzelmisti fakat suandada aynı ama
duzelmiyor...

Acil halletmem gereken bir sorun...)
Yardımlarınızı bekliyorum