[LINUX:24281] Re:Re: cross kablo

From: Hikmet Gumus (gumush@hitstar.org)
Date: Sun 21 Jan 2001 - 04:10:07 EET

1/21/2001 4:02:29 AM

1/20/2001 5:42:21 PM tarihinde Taylan Karaošlu ' dan gelen maile cevap veriyorum .
>>> 2-6
>>> 3-1
>>> 4-4
>>> 5-5
>>> 6-2
>>> 7-7

Bu yaptiginiz cross-kablo ile ulastiginiz hiz ne oluyor .( bende kullaniyorum ama sadece 10mbit hizinda ) ?
( ornegin dosya transferi 1000k civarinda ise 10mbit 10000'lere yaklasiyorsa 100mbit )