[LINUX:24277] RE: cross kablo

From: Bilge Tuncay (phrozen@superonline.com)
Date: Sun 21 Jan 2001 - 01:24:43 EET

CROSSOVER

Bir ucu standart şekilde TB-T-YB-M-MB-Y-KB-K
Diğer ucu YB-Y-TB-M-MB-T-KB-K
TB =TURUNCUBEYAZ
T =TURUNCU
Bu sorunun linux le bi alakası yok ama cevap verince de beni bu listeden
atıcaklarını sanmıyorum.

YB=YESILBEYAZ
M =MAVI
MB=MAVIBEYAZ
Y =YESIL
KB=KAHVERENGIBEYAZ
K =KAHVERENGI

Biri içnde kaldı. --> Yeni bir rj 45 uç almalısın
Evde kendim aletsiz takabilir miyim? --> aletsizde yapılabilir rj45 in
bastırılacak yerine tornavida yarımıyla baskı yaparsan olur :)